ja, det er en litt tungvindt måte for oss (spillere og meg som administrerer). tanken da ordningen ble startet var at PDGA sentralt skulle slippe å registrere alle spillere en og en ved at de ulike representantene sendte inn lister med flere spillere om gangen. Dette og et par andre ting gjorde at det skulle være billigere å registrere via representantene.
Den gangen var det ganske stor forskjell på prisene og PDGA hadde ikke noe internasjonalt medlemskap som alternativ på PDGA-store. Prisene via PDGA-repressentantene er også forskjellige for pro og am, det er det vel ikke på via PDGA (for internasjonale spillere). Nå har det kommet et alternativ uten bladet og da er prisen for PRO ganske samme gjennom PDGA og meg. Du sparer ca 20 kroner via meg pga en behandlingsgebyr på 3 dollar.
Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har justert prisene i forhold til valuttakurser på en stund så det er kanskje litt høy pris, særlig på PRO-medlemskapet, jeg har rett og slett ikke tenke på det.
Ordningen via meg har også blitt mye tregere. Før kunne jeg sende inn mandag kveld og få med listene på onsdag. Nå må jeg sende inn før 18:00 på fredag.
Konklusjonen er vel at hvis du skal ha promedlemskap og trenger det litt kjapt er det smartere å gå via
http://www.pdgastore.com/store/memberships.html, men husk å klikke vekk magasinet hvis du ikke vil ha det