Nytt fra Europa...
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Neste  :| |:
-> Frisbeegolf forum

#31: Re: Nytt fra Europa... Av: Kjipern InnleggSkrevet: Tor Des 24, 2009 1:01 am
    ----
Det er noen som har et levebrød som avhenger av friske frampoter, vet du, Magnus. Unge Bakke er en røver på klarinett, for dem som ikke har fått det med seg. Mens vi andre for det meste bruker tærne på jobb, eller hvordan var det...? Guts må vel uansett betraktes som et kontraktsbrudd for lovende OB Vink

Hva med DDC? Skaland vet en del om skader forbundet med det, men for resten av oss vil det allikevel være et uskyldig og rasende festlig innslag!

H

#32: Re: Nytt fra Europa... Av: Jostein InnleggSkrevet: Fre Des 25, 2009 10:25 pm
    ----
sitat:
Hva med DDC? Skaland vet en del om skader forbundet med det, men for resten av oss vil det allikevel være et uskyldig og rasende festlig innslag!
Fritt fram: jeg kan bare golf. Bare å melde seg som organisator, så dyttes det inn på timeplanen.

Digresjon: er det andre enn meg som synes Ingar Ballo sin stemme nesten er helt lik Thomas Alsgaard sin og at Roar Gjøsæther mligens er forbløffende lik den meget fantastiske musikeren og Bergensvokalisten Bjørn Hellfuck? Kan det være samme person? - så vidt jeg vet er Roar også meget musikalsk.

Jaja.

#33: Re: Nytt fra Europa... Av: Kjipern InnleggSkrevet: Fre Des 25, 2009 11:51 pm
    ----
Ingar har vært Alsgaards rollemodell i årevis. 30-kilometeren under OL på Lillehammer lyste Ingar lang vei.

Jeg overlater til NC/ET-arrangøren å arrangere NC/ETen.

H

#34: Re: Nytt fra Europa... Av: ingoballBosted: sammen med meg selv og familien InnleggSkrevet: Lør Des 26, 2009 12:35 am
    ----
(var litt muggen etter å ha sitti baklengs på toget hele veien til Lillehammer så tuppa ned Dæli sånn av Thomas skulle vinne 3mila, men ikke si det til noen for jeg trokke Dæli så meg)

#35: Re: Nytt fra Europa... Av: dirgis InnleggSkrevet: Lør Des 26, 2009 11:31 pm
    ----
Håland1 wrote:
PDGA Euro Pro-spillere er følgende - altså i den kvoten på 24:
2010 PDGA EuroPro Players - FINAL
116 Total Qualifying Players (16 Women & 100 Men)

FNAME LNAME PDGANO Country Qualify PDGA Cash Player

WOMEN
Sigrid Ballo Sandum 8694 Norway 4 3 $179 830

(...)

Veldig Glad
Gleder meg!

#36: Re: Nytt fra Europa... Av: ekornbakke InnleggSkrevet: Søn Des 27, 2009 2:04 am
    ----
Kjipern wrote:
Guts må vel uansett betraktes som et kontraktsbrudd for lovende OB Vink

Ja, nå har jeg tidligere i karrieren riktignok trent ultimate med Frank Wulff noen sesonger, men det gjelder å ikke utfordre skjebnen mer enn nødvendig!

#37: Re: Nytt fra Europa... Av: ingoballBosted: sammen med meg selv og familien InnleggSkrevet: Søn Des 27, 2009 10:25 am
    ----
ekornbakke wrote:
Kjipern wrote:
Guts må vel uansett betraktes som et kontraktsbrudd for lovende OB Vink

Ja, nå har jeg tidligere i karrieren riktignok trent ultimate med Frank Wulff noen sesonger, men det gjelder å ikke utfordre skjebnen mer enn nødvendig!

Med Frank? Heidis forhand var mye skumlere...

#38: Re: Nytt fra Europa... Av: ekornbakke InnleggSkrevet: Søn Des 27, 2009 2:45 pm
    ----
Ja, det er jammen sant. Den pleide jeg å få i leppa, og, ja det er jo egentlig enda verre!

#39: Re: Nytt fra Europa... Av: søten InnleggSkrevet: Søn Des 27, 2009 4:28 pm
    ----
ekornbakke wrote:
Lengdekonkurranse og andre innslag av gode gamle "overall"-grener er alltid en god idé Smil
Guts er også en altfor lite sett sportsgren for tiden. Selv er jeg desverre litt skeptisk til å delta selv, men ville elske å se på!

DDC, MTA, SFC er flotte grener innen frisbee, har vert lite med i forhold til golfen så lenge jeg har vert med.( Det er vel egentlig overallgrener) Kunne jo vert morsomt med sånne kunkuranser...

For de som føler Guts er for hardhendt, så foreslår jeg Flipp-Guts (laget Finborud/Noreng er regjerende mestere fra sula i fjor)

#40: Re: Nytt fra Europa... Av: Kjipern InnleggSkrevet: Man Des 28, 2009 1:29 am
    ----
Hadde vel vært plass til noen DDC-baner på fotballbanen på Sula. Usikker på om det er plass nok til SCF uansett vindretning.

Ellers er jo presisjon en enkel og morsom overallgren som flere av oss savner Vink

Halvor

#41: Re: Nytt fra Europa... Av: RAGgen InnleggSkrevet: Man Des 28, 2009 11:53 am
    ----
Kjipern wrote:
Ellers er jo presisjon en enkel og morsom overallgren som flere av oss savner Vink

Halvor

Eg har to presisjonsbur liggende, så det er jo mulig å sette desse opp på NC i Bergen om det er intresse for slikt

#42: Re: Nytt fra Europa... Av: Kjipern InnleggSkrevet: Man Des 28, 2009 11:13 pm
    ----
Kunne vært morsomt, ja! Hvis dere har et egnet område for det.

Koz,

Halvor

#43: Re: Nytt fra Europa... Av: Jostein InnleggSkrevet: Søn Jan 03, 2010 3:06 am
    ----
Onsdag 6.januar starter påmeldingen på nye nettsider dersom alt går etter planen...sier fra her og alle andre tenkelige steder.

WWW.DISKGOLF.NO

#44: Re: Nytt fra Europa... Av: Magnus InnleggSkrevet: Man Jan 04, 2010 6:43 pm
    ----
synes hvertfall en oldschool puttekonk burde være på sin plass! Smil

#45: Re: Nytt fra Europa... Av: GaseBosted: Grünerløkka InnleggSkrevet: Man Jan 04, 2010 10:46 pm
    ----
Gjerne for meg, Magnus, men jeg kan dessverre ikke delta Trist

-> Frisbeegolf forum

Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Neste  :| |:

Side 3 av 8