Utrolig spesielt svar, Sigrid.
Det er ikke så mye vanskeligere hvis man har en nybegynner/amatør klasse da
Såvidt jeg vet så er det kyst tourer og småturneringer stadig vekk der det er baner så det å kalle folk passive er litt teit syntes jeg.
Når det kommer bane her i Halden så er jeg allerede igang med planlegging inne i mitt lille hode av å få noe til å skje der.
Som nybegynner eller amatør er det sikkert for noen litt mer trygt og være med i diverse småturneringer.
Men for noen nybegynnere så er det også litt ekstra stas og være med i de litt større turneringene og å oppleve rammene rundt de. Man får kanskje sjansen til å spille en runde med noen mye bedre spillere som er veldig moro og man kan følge litt rundt og se på god golf bli spilt. Noe som er moro.
Når det kommer bane her i Halden så er jeg allerede igang med planlegging inne i mitt lille hode av å få noe til å skje der.
Har jeg mulighet og råd så vil jeg gjerne være med på alt av turneringer om de er mindre eller om de er NC og jeg syntes det er litt frekt og dårlig og kalle noen av oss passive bare fordi vi ikke helt er med på at denne nye veien styret har valgt, er den rette akkurat nå.