Dato/klokkeslett: 13 Aug 2020, 10:58

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Forumet er stengt Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 39 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Arendal Open 2015
InnleggSkrevet: 16 Mar 2015, 18:34 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

vi har blitt kontaktet av flere som ønsker å melde seg på etter at det er blitt fullt. vi vurderer nå å øke feltet til 135, men dette innebærer også at vi vil ha 5mannsgrupper og ikke hovedsaklig 4.
vi vurderer det litt frem og tilbake og vil ta en beslutning i løpet av morgendagen.
- bekymringen er om det blir skikkelig drittvær så vil vi få problemer til å være ferdige til 17 på søndag....

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2015, 20:42 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

hvis du med hovedsaklig mener at det allerede er noen grupper med 5, så kan man like godt øke antallet.
Om man venter på 2 eller 10 grupper for å bli ferdig med runden spiller liten rolle :)

Topp

InnleggSkrevet: 17 Mar 2015, 11:48 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

vi legger ut noen ekstra plasser kl 11 i dag, førstemann til mølla.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Mar 2015, 17:01 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

det er nå 135 påmeldte spillere, flere enn vi har hatt på lang tid (noen gang?). vi er veldig glade og ydmyke over at så mange ønsker å delta.
vi vil ikke åpne opp for flere spillere i år, om vi skulle gjort det måtte vi ha delt feltet i to puljer og det ville tatt for lang tid å blitt ferdig på søndagen.

- ang banen så blir det få endringer fra i fjor. utkastet på hull 21 blir flyttet bak hvor det opprinnelig var plassert. utkastet blir lignende utkastet på hull 19. utkastet på hull 28 blir kanskje flyttet (vi vil teste det på ukesgolfer frem mot turngeringen). kurven på hull 11 blir kanskje flyttet 7-8m lengere bak. i tilfelle så vil vi åpne litt opp i gata mellom grusbanen og kurv.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Mar 2015, 11:34 
PDGA-official
PDGA-official
Brukerens avatar
Avlogget

i utgangspunktet var jeg litt skeptisk til at dere åpner for 5'er-puljer, men i ettertid er jeg jo ganske takknemlig siden det viste seg at jeg ikke hadde klart å melde meg på :|

Når det gjelder endringer på banen så ser jeg ikke helt hvorfor dere velger å legge ned resurser på å flytte hull 11. I mitt hode er dette et av de mest utfordrerne hullene (i landet?). Er det en god idee som ligger bak dette?

Også syns jeg jo som før at hull 28 suger. Jeg kan ikke se for meg at hullet blir mye bedre av å flytte utkastet for det er kurvplasseringa som gjør hullet ræv..

Topp

InnleggSkrevet: 21 Mar 2015, 04:01 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

ingoball skrev:
i utgangspunktet var jeg litt skeptisk til at dere åpner for 5'er-puljer, men i ettertid er jeg jo ganske takknemlig siden det viste seg at jeg ikke hadde klart å melde meg på :|
vi er alle veldig glade for å ha deg med! - håper du også rekker flyet hjem på søndagen :)
ingoball skrev:
Når det gjelder endringer på banen så ser jeg ikke helt hvorfor dere velger å legge ned resurser på å flytte hull 11. I mitt hode er dette et av de mest utfordrerne hullene (i landet?). Er det en god idee som ligger bak dette?
vet ikke om det er en god ide, men det er en ide rune har så han skal få lov til å "utforske" den videre. jeg tror det kan blir bra, men ingenting er bestemt enda.
ingoball skrev:
Også syns jeg jo som før at hull 28 suger. Jeg kan ikke se for meg at hullet blir mye bedre av å flytte utkastet for det er kurvplasseringa som gjør hullet ræv..
lets agree to disagree. - vi kontaktet grunneieren på andre siden av veien siden vi så en mulighet for et relativt morsomt hull der, men det lot seg ikke gjøre. vi må bruke hull 28 for å få 3x9 sløyfene til å gå opp så det er ingen vei utenom. jeg personlig synes ikke hullet er ræv, men vi lytter og vil se om det er andre løsninger som er bedre...

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mar 2015, 20:42 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

ståle skrev:
ingoball skrev:
vi er alle veldig glade for å ha deg med! - håper du også rekker flyet hjem på søndagen :)
ingoball skrev:
vet ikke om det er en god ide, men det er en ide rune har så han skal få lov til å "utforske" den videre. jeg tror det kan blir bra, men ingenting er bestemt enda.
ingoball skrev:
lets agree to disagree. - vi kontaktet grunneieren på andre siden av veien siden vi så en mulighet for et relativt morsomt hull der, men det lot seg ikke gjøre. vi må bruke hull 28 for å få 3x9 sløyfene til å gå opp så det er ingen vei utenom. jeg personlig synes ikke hullet er ræv, men vi lytter og vil se om det er andre løsninger som er bedre...

Hull 28? På banekartet https://327c9f38-a-62cb3a1a-s-sites.goo ... edirects=0 er det jo bare 27 hull?

Topp

InnleggSkrevet: 23 Mar 2015, 00:18 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

Sikkert bare et gammelt banekart....

Topp

InnleggSkrevet: 23 Mar 2015, 17:12 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

jepp, vi skal få oppdatert banekartene relativt raskt.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Apr 2015, 22:41 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

hei, vi har fått flere forespørsler ang venteliste. om det ikke blir veldig mange avmeldinger så blir det ingen venteliste desverre. vi skulle gjerne hatt flere med men da må vi splitte opp i to puljer og da blir vi ikke ferdig til kl 17ish på søndag.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Apr 2015, 20:51 
Ny på nett
Ny på nett
Avlogget

Hei. Kortid er det mulig å sjå kven som er påmeldt til turneringa?

Topp

InnleggSkrevet: 05 Apr 2015, 00:22 
Frisbeedude
Frisbeedude
Avlogget

Det har vel strengt tatt hvert mulig fra første påmelding det! :D

https://www.deltager.no/participant/par ... ?id=125430

Topp

InnleggSkrevet: 18 Apr 2015, 14:03 
Ny på nett
Ny på nett
Avlogget

Nå ligger oppdatert banekart og caddybok på våre hjemmesider.
Caddyboken blir kun publisert på nett.

http://www.sskfrisbee.no

Du finner dette under fanen: Oversiktsbilder over hullene.

Puljene for første runde blir publisert i løpet av kort tid, info blir lagt ut her og på vår facebook profil.

Hull 28 blir spilt som under fjorårets turnering

VIKTIG INFORMASJON:
Mellom kl 08-17 er det ikke tillatt å kaste på hullene rundt skolen.
Dvs hull nr. 1, 2, 27, 28.

Vi ønsker ingen konflikter eller ulykker med skolen, så vær vennlig å respekter dette.

Værmeldingen ser veldig bra ut så vi satser på solkrem isteden for paraply!

Vi gleder oss!

Topp

InnleggSkrevet: 18 Apr 2015, 14:29 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

gruppene ligger nå ute på hjemmesidene til turneringen.
merk at det kan komme endringer frem til spillermøtet som vil bli avholdt kl 20 fredag kveld.

en liten tilleggsinfo til det mats skrev om det ikke kom klart frem. det er på hverdagene før turneringen det ikke er lov å kaste på hullene rundt skolen før kl 17.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Apr 2015, 10:50 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

Hei! står det noe sted hvem som skal spille hvilke hull når?

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Forumet er stengt Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 39 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: