Dato/klokkeslett: 19 Sep 2021, 03:21

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Forumet er stengt Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 82 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Kriterier for NC 2014
InnleggSkrevet: 19 Nov 2013, 21:22 
Meget aktiv bruker
Meget aktiv bruker
Brukerens avatar
Avlogget

Skryt til styret herfra også. Fornuftig å gi respons på egne sider og ikke på forumet. Er glad for todagers turneringer og spennende med endringene som er gjort. Håper mange klubber vil søke NC og gleder meg stort til neste sesong.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Des 2013, 01:04 
Ny på nett
Ny på nett
Avlogget

Jeg er ny registrert her inne på forumet nå. Har lest litt på det dere har skrevet ang klasser for 2014. Utifra egen erfaring etter litt over 1 år innen frisbeegolf verdenen, mener jeg det bør være en amatørkasse på NC/NM. Jeg var med på flere turneringer i 2013 hvor jeg spilte både i nybegynner og open klassen. I open klassen havnet jeg nederst på listen av ca 70 spillere. Selv om jeg synes det er veldig gøy å spille og utfordrer meg selv så gjør det noe med selvtilliten å ligge neders på en liste hvor du vet at de som ligger på topp, ligger kanskje med over 50 kast bedre enn deg selv. Samt at du da føler deg veldig dårlig til å spille. Om du da går i en amatør klasse så føler du at du får litt mer selvtillit når du er på likt nivå med andre. og at du da kan bygge deg opp til å gå over i open klassen. Det er stor forskjell på å spille i en konkurranse som NC/NM og en individuel klubbkonkurranse, eller mindre prestisje konkurranser. På en NC/NM konkurranse føler du mer press på å gjøre det bra. Selv har jeg utviklet meg masse i sommer etter å hvert med på disse konkurransene, men jeg vet med meg selv at det er et stort skritt å ta og bli med på disse konkurransene. Det er ikke sikkert at alle ny spillere tør å bli med på de mer prestisje fylte konkurransene i norge. Det vil da gå kanskje gå utover antall deltakere etterhvert, hvor det da kanskje blir mindre og mindre spillere. Det er mitt syn på dette iallefall.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Des 2013, 14:31 
Ny på nett
Ny på nett
Avlogget

Litt av trøsten er vel at Open-klassen blir litt utvannet av de som ellers ville spilt nybegynner/viderekommen, så man får fortsatt noen å sloss med selv om man ikke når helt opp blant de beste.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Des 2013, 16:51 
Frisbeedude
Frisbeedude
Avlogget

Ikke vær redd, Thomas. Jeg stiller og sammen tar vi knekken på bærumstrønderen (mml)!

Topp

InnleggSkrevet: 05 Des 2013, 13:09 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

Fristen for å søke NC/NM gikk 1.desember. Er det noen som vil bekrefte at de har søkt her? Eventuelt noen ubekreftede rykter?

Bergen skulle vel søke NC tidlig på året, og Sula NM. Noen fler? :)

Ellers synes jeg det er strålende at nybegynner/amatør blir fjernet!

Topp

InnleggSkrevet: 05 Des 2013, 18:18 
Forumavhengig
Forumavhengig
Brukerens avatar
Avlogget

Sula har søkt NM.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Des 2013, 22:31 
Meget aktiv bruker
Meget aktiv bruker
Brukerens avatar
Avlogget

Undrast på om begge to på delt tjuendeplass i NC sammenlagt iår får plass i NC 2014?

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Forumet er stengt Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 82 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: