Dato/klokkeslett: 10 Des 2019, 06:45

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Forumet er stengt Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 8 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Bergen open
InnleggSkrevet: 19 Mar 2013, 23:38 
Ny på nett
Ny på nett
Avlogget

Hei og hopp! Syntes det er synd at det ser ut til å ikke bli nybegynner klasse i det hele tatt i bergen!! Er ikke litt av greia med NC å rekrutere? Alle andre turneringer setter jo tak på hver klasse og ikke alle til sammen.. Syntes i hvertfall det er synd også med tanke på sammenlagt resultater for klassen i løpet av hele sesongen!

Topp

Innleggets emne: Re: Bergen open
InnleggSkrevet: 20 Mar 2013, 00:20 
Forumavhengig
Forumavhengig
Brukerens avatar
Avlogget

Hei! NC er neppe noe rekrutt-stevne. Kanskje de som var på klubbmøtet kan svare deg? Rekrutter bør starte på mindre turneringer- på den annen side har man jo alle de ulike klassene i en NC. Så da begynner jeg å tvile litt selv også...

Topp

InnleggSkrevet: 20 Mar 2013, 00:45 
Ny på nett
Ny på nett
Avlogget

Jeg hørte at dette ble tatt opp på klubbmøte i år, og da ble det nevnt at nc foreløpig skulle være en rekruterings arena for nybegynnere. Alle andre NC'er jeg har sett har også satt tak på antall spillere pr. Nivå. Og da får jo alle nivåer vært med.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Mar 2013, 01:07 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

Så handler vel også dette litt om hvor rask man er til å melde seg på. Hadde de 40 første som meldte seg på vært nybegynnere, så hadde det jo blitt en stor klasse.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Mar 2013, 12:55 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

christiannitter skrev:
Jeg hørte at dette ble tatt opp på klubbmøte i år, og da ble det nevnt at nc foreløpig skulle være en rekruterings arena for nybegynnere. Alle andre NC'er jeg har sett har også satt tak på antall spillere pr. Nivå. Og da får jo alle nivåer vært med.

Norgescup ble tatt opp på klubbmøte. Det kom aldri frem at det skal være en arena for rekruttering, men kanskje at pr dags dato at det kan anses som en arene for det. Jeg føler vel kanskje at dette er litt feil hvis man ser på listene hvor mange nybegynnere/viderekommen det deltok gjennom hele fjor året. Selv så håper jeg at rekrutterings arenaene er ukesgolfer og lokale turneringer og at det er de som blir rekrutterings fremmende i fremtiden når det gjelder konkurransespill.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Mar 2013, 13:39 
Ny på nett
Ny på nett
Avlogget

Ok. Kan vel si meg enig i det du sier der.
Var jo ikke veldig mange i de nevnte klassene i fjor.
Selv har jeg ikke holdt på alt for lenge, men spør etter hva jeg så i NC i fjorsesongen.
Derfor ble Bergen Open det første NC hvor jeg ikke har sett en egen nybegynner klasse.
Uansett, takk for ett godt svar!

Topp

InnleggSkrevet: 20 Mar 2013, 14:28 
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Avlogget

God dag.

Nå har jeg svart deg på Bergen Open sin facebookside, Nitter. http://www.facebook.com/permalink.php?s ... ed_comment. Og jeg håper du har fått svar på spørmålene dine?

Og for å forklare til de som evt. kun leser på dette forumet. Det var opprinnelig en nybegynnerklasse på arrangementet Bergen Open, men pga. for få påmeldte, så vi oss nødt til slå sammen nybegynner- og amatørklassen. Håper allikevel at det kan bli en fin turnering for de som ble rammet av sammenslåingen.

Takk C. Nitter for et konstruktivt innlegg og god debatt.

God påske.

Jossi

Topp

InnleggSkrevet: 20 Mar 2013, 20:28 
Frisbeegolf.no-veteran
Frisbeegolf.no-veteran
Brukerens avatar
Avlogget

Håper selvfølgelig at du Christian og mange andre nybegynnere blir med på NC`ene. Selv så tror jeg du/dere får mersmak og en hyggelig opplevelse uansett hvilken klasse man stiller i. :)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Forumet er stengt Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 8 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: