Dato/klokkeslett: 07 Des 2019, 16:40

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Forumet er stengt Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Tilbud i turneringer, massasje.
InnleggSkrevet: 12 Feb 2013, 10:53 
Frisbeedude
Frisbeedude
Avlogget

Hei og hopp!

Jeg utdanner meg for tiden som massasjeterapeut og har eget firma hvor jeg masserer for studentpriser.

Jeg lurte på en ting, jeg har lenge sitte og tenkt på om dette er noe en turnering kunne tenkt seg og tilby spillerne sine?

Først og fremst, jeg aner rett og slett ikke om jeg får tid ennå eller om det vil passe. Etter april så har jeg ingen fastsatte kurshelger, og når datoene kommer for kurs så vil jeg alltid prioritere de uansett.

Hvis noen skulle vært interressert i å ha et slikt tilbud så kan jeg nevne at jeg tenkte og stille opp som frivillig, dvs så og si helt gratis. Eneste jeg vil ha er gratis kaffe og så hadde jeg satt pris på en disk fra klubben som arrangerer turneringen :)

Det jeg kan tilby er klassisk/svensk massasje og/eller terapeutisk stretching. Noe som kan være godt for såre skuldre og armer etter noen dager med intens kasting ^^ Vil minne dere på at jeg er student og ikke fullt utlært ennå, men jeg tar kurs i dyptgående massasje og vil ha den nødvendige kompetanse om massasje av skuldre og rygg når sesongen starter opp for fullt :)

Hvis noen er interresserte ta gjerne kontakt, bare regn med at ja/nei svar kan komme i siste liten da sommeren trenger mye planlegging fra min side allerede. Jeg skriver dette nå bare slik at dere vet om det og at det kan være en mulighet :)

Ha en ellers fin dag!

Topp

Innleggets emne: Re: Tilbud i turneringer, massasje.
InnleggSkrevet: 15 Feb 2013, 12:49 
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Brukerens avatar
Avlogget

Hei, jeg er intressert i massasje.
Er student så det passer perfekt tror jeg.
Hvilke proser operere du med?
Kontaktinfo hadde vært fint :)

Mvh,

Per-Marius

Topp

Innleggets emne: Re: Tilbud i turneringer, massasje.
InnleggSkrevet: 23 Feb 2013, 17:50 
Frisbeedude
Frisbeedude
Avlogget

Hei du :) Jeg skjønner ikke helt hva du mener med proser? Jeg studerer klassisk massasje og muskelterapi på balanz i Sandefjord og begynner å nærme meg halveis uti utdannelsen min. Jeg har også startet et eget lite firma som heter Sønningdal Massasjeterap, har også en siden på facebook som heter akkurat det. Jeg har fått to forespørsler fra turneringer nå og det ser ut til at jeg vil klare begge to :)

Jeg hadde ikke tenkt det slik at jeg var personlig massør for enkeltpersoner, heller at jeg stilte opp med benk (hvis det ikke er tilgjengelig fra turneringen) og at jeg trenger et lokale eller noe hvor jeg kan massere den som føler de trenger det, det blir nok ganske raske massasje på 15-30 min hvor jeg tar for meg rygg og skuldre, begge er områder som kan bli litt stive og støle av og kaste halve dagen ^^

Jeg kan forøvrig nåes på tolkienhissig@gmail.com som er mailen min eller du kan sende meg en pm her eller på facebook siden min :)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Forumet er stengt Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: MSN [Bot] og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: